Käyttösäännöt ja hinnat

LOMAVUOKATIN KÄYTTÖSÄÄNNÖT

JHL 117 ry.

1.           KÄYTTÖTARKOITUS JA KÄYTTÄJÄT:

Viikko - osake on tarkoitettu Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen henkilökuntayhdistyksen, JHL:n jäsenten  vapaa-ajanviettopaikaksi.  Osaketta voi vuokrata myös HYVÄEP:n työntekijät, jos yhdistyksen jäseniltä jää vapaita ajankohtia vuokrattavaksi.

2.           LOMAOSAKKEEN ESITTELYÄ:

Osake sijaitsee Sotkamossa , Vuokatissa. Matka Seinäjoki - Kauhava -Sievi-Kärsämäki - Kajaani - Vuokatti n. 380 km. Rakennus jossa huoneistomme sijaitsee on kolmen huoneiston talo. Päätyhuoneisto, josta JHL 117 ry. omistaa kaksi perättäistä viikko - osaketta, sijaitsee tammikuulla 2006 valmistuneessa paritalossa, osoitteessa Katinkullantie 4 F 5 88610 Vuokatti.

Paritalo sijaitsee Vuokatin S-marketin ohi Katinkullantietä ajettaessa ja heti vasemmalle, n. 100 metrin päässä, talo F - päätyhuoneisto.

Vuokrattava osake on 49 m2, alhaalla makuuhuone, olohuone/keittiö, josta käynti etelä - terassille, takka, sauna, pesuhuone jossa wc, ylhäällä 2 hengen makuuhuone, aula jossa istuinryhmä sekä parvi jossa vuoteet 2 hengelle, olohuoneessa makuutilaksi levitettävä sohva 2 hengelle.

Osakkeessa on; astianpesu-kone, pyykinpesukone, kahvinkeitin, mikroaaltouuni, televisio, video, radio, jääkaappi, leivänpaahdin, sähköhella, pölynimuri, silitysrauta, vaatteiden kuivauskaappi, 6 h - astiasto.

Makuuhuoneiden sängyissä (- ei parisänkyjä > saa vierekkäin) on patjat, tyynyt ja huovat. Vuodepaikkoja 6 + levitettävä sohva 2 hengelle.

Olohuoneessa takka,takkapuut ulkovarastossa

Jokaisella viikko-osakkeen omistajalla on alakerran makuuhuoneessa oma lukittava pienehkö kaappi käytössään. ( JHL 117 > kaksi kaappia)

3.           VUOKRAAMINEN

Osakkeen varauksia hoitaa pääluottamusmies,Reijo Keski-Hynnilä Mediwest 2.krs

puh. 0504744145

> varalla Tiina Vesapuisto.

Osaketta vuokrataan pääsääntöisesti viikoksi kerrallaan. Vuokraviikko alkaa ja päättyy perjantaina klo 15.00. Mahdollisuus on myös vuokrata yksittäisiä päiviä sellaisella viikolla, jolle ei ole varausaikana tehty hakemusta. Avaimet saa ainoastaan maksu-kuittia vastaan pääluottamusmieheltä.  Palautus sovitaan avainta haettaessa.

Osakkeen viikkovuokra on  200 €.

perjantai - sunnuntai vuokra 120 €

sunnuntai - perjantai 150 €

4.           HAKEMUKSET:

Varauksen voi syyskokouksen 2008 tekemällä päätöksellä varata vuoden etukäteen. Varaus astuu voimaan kun olet maksanut varauksesi.   Sinulla on viikko aikaa maksaa varauksesi ilmoitettuasi asiasta varauksia ylläpitävälle henkilölle. Jos et viikon sisällä ole maksanut varaustasi varauksesi raukeaa.

Mikäli olet saanut kevään sesonkiviikon ajalta 8-17 olet "väistämisvelvollinen" kahden vuoden ajan kyseisten viikkojen osalta. Jos kuukautta ennen varauksen alkua ei ole varausta,voit varata mökkiviikon vaikka olisit ”väistämisvelvollinen”. Varauksia hoitava henkilö voi vuokrata huoneistoa lyhyemmäksi aikaakin mikäli kuukautta ennen ei ole varausta.

Mökkiviikon voi perua vain lääkärintodistusta vastaan. Peruutuksen voi myös tehdä mikäli mökki saadaan edelleen vuokratuksi.

5.           VUOKRAAJAN VELVOLLISUUDET:

*               HUOM: Yhtiön hallitus antaa omat ohjeet

Huoneisto on käytön jälkeen oltava siivottuna ja luovutuskunnossa seuraavalle vuokra-ajan päättyessä klo 15.00 mennessä.

Mikäli huoneisto ei ole siivottu KUNNOLLA voi seuraava käyttäjä laskuttaa siivouksesta 35€/siivoustunti.

Jääkaappiin tai ruokakaappiin ei saa jättää mitään pilaantuvaa ruokatavaraa.

*                      Myös huoneet ja pesutilat on tyhjennettävä omista tavaroista.

*                      Makuuhuoneen "omassa kaapissa" säilytetään yhdistyksen hankkimana astianpesu-koneainetta sekä - astian-käsinpesuainetta ja tarpeen mukaan

siivousta helpottavia tuotteita / välineitä.

*                      Wc-paperi ja käsipyyhepaperi eivät sisälly vuokraan.

*                      Vioista, särkyneistä ja korjattavista kohteista on tehtävä ilmoitus

viimeistään avaimia palautettaessa. Kts. JHL:n oma mökkikansio !

*                      Lemmikkieläinten vienti sisätiloihin ON EHDOTTOMASTI KIELLETTY.

*                      Vuokra maksetaan pankkiin saaja: JHL 117  tilille  FI96 1141 3500 0985 22

tieto saajalle: merkintä "Lomavuokatin vuokra ja viikko".

Tutustu mökkikansioon, löydät lisäohjeita ja vinkkejä ajanviettoon !!

6.            VASTUUHENKILÖT:

VASTTUU JHL 117 HALLITUS

7.           MUUTA HUOMIOITAVAA:

Omistamme kaksi peräkkäistä viikko-osaketta ko. yhtiössä.

Käyttöoikeus on joka kuudes viikko.

Käyttöoikeus alkaa edellämainittua viikkoa edeltävänä perjantaina klo 15.00

Vastuuhenkilöillä on oikeus esittää "erikoistarjousviikkoja", jos vapaita aikoja jää. Näistä ilmoitetaan viikkotiedotteessa ja/tai sähköpostilla tai pikaviesteissä. esim. "Lomavuokatin nopeat lähdöt". Jäsenet voivat myös tiedustella vapaita aikoja suoraan pääluottamusmieheltä.

MIELLYTTÄVIÄ LOMAPÄIVIÄ VUOKATISSA !